Uw bezoek aan OLVG

Vertel het ons!

OLVG is er voor u als patiënt. Wij willen dat u tevreden bent over onze medische zorg en onze dienstverlening. Er zijn diverse mogelijkheden om uw mening te geven of een vraag te stellen:

U wilt een verbetersuggestie delen

OLVG streeft om continue nog beter te worden. Onze ambitie is het beste verbeterziekenhuis te zijn. We stimuleren onze patiënten om suggesties te delen, zodat wij onze zorg en uw ervaring in het ziekenhuis kunnen verbeteren. Heeft u een tip of verbetersuggestie? Dan horen wij dat graag. Mail uw suggestie naar informatie@olvg.nl en wij sturen uw bericht door naar de juiste afdeling of mederwerker van OLVG. Zo maken we samen de zorg elke dag beter.

 

U heeft een vraag

Heeft u een vraag of suggestie en weet u niet waar u terecht kunt? Neem dan contact op met het de receptie bij de hoofdingang. De medewerkers proberen uw vraag te beantwoorden, of verwijzen u door naar de juiste afdeling. U kunt uiteraard ook telefonisch contact met ons opnemen. 

 

U heeft een klacht

Heeft u iets meegemaakt in OLVG waarover u ontevreden bent? Wij horen dat graag! Natuurlijk willen wij proberen uw onvrede weg te nemen, of samen met u naar een oplossing te zoeken. En als wij weten wat er misgaat, helpt ons dat ervoor te zorgen dat het in de toekomst beter gaat.  Meer informatie over het indienen van een klacht

 

U heeft een compliment

Heeft u een compliment voor OLVG? Ook dat horen wij graag! Stuur uw compliment per e-mail naar informatie@olvg.nl en wij sturen uw bericht door naar de juiste afdeling of medewerker van OLVG. 

 

Zorgkaart Nederland

U kunt uw waardering ook delen op ZorgkaartNederland, een online platform met beoordelingen van patiënten.
Naar ZorgkaartNederland