Meer informatie over MijnOLVG
In MijnOLVG kunt u uw persoonlijke gegevens van OLVG inzien en beheren. U kunt bijvoorbeeld uw afspraken bekijken, onderzoeksuitslagen inzien en korte vragen stellen.
Lees verder
Veel gezocht:: Vacatures, Orthopedie
Met het patiëntenportaal MijnOLVG kunt u in een beveiligde digitale omgeving uw persoonlijke medische dossier inzien. Om MijnOLVG te gebruiken heeft u een BSN, mobiel telefoonnummer en/of e-mailadres nodig.
In MijnOLVG kunt u uw persoonlijke gegevens van OLVG inzien en beheren. U kunt bijvoorbeeld uw afspraken bekijken, onderzoeksuitslagen inzien en korte vragen stellen.
Lees verder
ApotheekOLVG, locatie West heeft een apotheek die als enige in Amsterdam alle dagen 24 uur per dag open is. Iedereen kan hier terecht, ook als u geen patiënt bent in het ziekenhuis. U vindt de apotheek in de centrale hal bij de ingang van het ziekenhuis. |
CadeauwinkelDe cadeauwinkel verkoopt verschillende soorten tijdschriften, boeken, verpakte snacks en drankjes om mee te nemen. U kunt iemand verrassen met ballonnen, bloemen en fruit of een cadeau. Zo verkopen ze huidverzorgingsproducten en kraampresentjes. Toiletartikelen die vergeten zijn, kunt u er ook krijgen. |
InternetEr gratis wifi beschikbaar in het ziekenhuis. |
Gastvrouwen en receptieIn de centrale hal van het ziekenhuis wordt u welkom geheten door een gastvrouw. Zij kan eventuele vragen beantwoorden en u wegwijs maken binnen het ziekenhuis. Komt u heel vroeg of is de gastvrouw al bezig? In het midden van de hal bevindt zich de receptie. Daar kunt u met vragen terecht. |
Geestelijk verzorgersAls u in OLVG moet verblijven, kan dat van alles bij u losmaken. Het roept misschien vragen en zorgen bij u op. Als u daarbij ondersteuning wilt, kunt u een beroep doen op de geestelijke verzorging. Een geestelijk verzorger kan met u praten over wat u bezighoudt, kan met u meedenken en u helpen uw gedachten en vragen te ordenen. Daarnaast kan de geestelijk verzorger u ondersteunen bij uw wensen op het gebied van uw levensovertuiging. De geestelijke verzorging is er voor u als patiënt, maar ook voor uw familie en naasten. U kunt in contact komen met de geestelijke verzorging via de verpleging. |
Gevonden voorwerpenBent u iets kwijt? Neem dan contact op met de verpleegafdeling waar u opgenomen bent geweest. |
GolfkarBent u slecht ter been en staat uw auto wat ver van de ingang? Geen nood: een speciale golfkar rijdt over het parkeerterrein en zet u gratis af bij de ingang van het ziekenhuis en/of brengt u terug naar uw auto. Wilt u gebruik maken van de golfkar? Steek dan uw hand op als u de golfkar ziet rijden. Of vraag ernaar bij de receptie, dan wordt u beneden bij de uitgang in de garage opgehaald. De golfkar rijdt van ma t/m vrij van:
|
Kluisjes voor uw persoonlijke bezittingenOp uw kamer heeft u beschikking over een hangkast met kluisje voor eventuele waardevolle spullen en een nachtkastje. OLVG is een openbaar ziekenhuis waar veel mensen rondlopen. Wij adviseren u daarom om zoveel mogelijk waardevolle spullen thuis te laten. Bij het geval diefstal s het ziekenhuis hier niet voor aansprakelijk. |
Koffie en theeOp werkdagen schenken onze vrijwilligers 's morgens op de poliklinieken gratis koffie, thee of limonade. Buiten deze tijden kunt u op de Spoedeisende Hulp en diverse poliklinieken terecht bij automaten waar u tegen betaling koffie of thee kunt halen. Natuurlijk kunt u ook gebruik maken van het restaurant in de centrale hal. |
Met uw kind naar OLVGTer voorbereiding op een bezoek aan OLVG. Meer informatie |
Mobiele telefoonHet gebruik van mobiele apparatuur is op elke plek in OLVG toegestaan, tenzij de gebruiker zich in een ruimte bevindt waar met een verbodsbordje is aangegeven dat dit niet mag. |
Stilteruimte, gebedsruimte, KapelOp de eerste verdieping is een stilteruimte waar iedereen rust of bezinning kan zoeken, een kaarsje op kan steken of iets opschrijven in het gebeden/ gedachtenboek. Op de tweede verdieping is een islamitische gebedsruimte. Beide ruimtes zijn vrij toegankelijk. |
ParkerenLees meer over de parkeermogelijkheden van OLVG, locatie West. InvalidenOp vertoon van uw (eigen) geldige invalidekaart, kunt u de parkeerkaart laten afstempelen. Let op: Er wordt gekeken of de rechtmatige kaarthouder aanwezig is. |
PatiëntenraadDe Patientenraad adviseert het bestuur van OLVG over patiëntenbelangen zoals dienstverlening, toegankelijkheid en bejegening, maar ook over organisatorische en financiële zaken. Het doel is om de kwaliteit en de veiligheid van de medische, de verpleegkundige zorg en de dienstverlening te verbeteren. |
PatiëntenvervoerHulp nodig om op uw bestemming te komen? Dan kunt u zich voor vervoershulp melden bij de gastvrouw of bij de receptie. Binnen 5 minuten wordt u door één van onze medewerkers opgehaald, zo nodig met een rolstoel. Voor de terugweg meldt u zich bij de receptie van de afdeling, waar u een afspraak had. |
RestaurantIn de centrale hal is een restaurant voor patiënten en bezoekers. Heeft u zin in een kopje koffie, een kleine snack of een hele maaltijd? Bestel het aan de balie en neem plaats aan een van de tafels. Openingstijden
|
RolstoelMensen die slecht ter been zijn, kunnen gebruikmaken van rolstoelen. De rolstoelen staan in de centrale hal. |
AH To Go maaltijdmuurNaast de snoepautomaten is er zowel op Oost als West een AH to Go maaltijdmuur waar u uit een gekoelde verkoopautomaat onder andere complete maaltijden maar ook sappen en salades kan kopen. |
Stilteruimte en gebedsruimteOp de eerste verdieping is een stilteruimte waar iedereen rust of bezinning kan zoeken, een kaarsje op kan steken of iets opschrijven in het gebeden/ gedachtenboek. Op de tweede verdieping is een islamitische gebedsruimte. Beide ruimtes zijn vrij toegankelijk. Taal Informatie Punt (TIP)Heeft u hulp nodig bij het invullen van een formulier of bij het lezen van een folder? De vrijwilligers helpen u graag. Voor actuele data en tijden zie de agenda |
TaxiWilt u op de terugreis gebruik maken van een taxi? Onze medewerkers van de receptie of beveiliging bellen de taxi voor u. |
TelevisieTijdens uw verblijf in ons ziekenhuis kunt u gratis televisie kijken. |
TolkHet is belangrijk dat u begrijpt wat er tegen u gezegd wordt en dat medewerkers weten wat u wilt zeggen. Heeft u moeite met de Nederlandse taal? Dan raden wij u aan om een naaste (geen kind) mee te nemen om te tolken. Dit kan alleen als diegene het Nederlands goed beheerst en u zich vertrouwd genoeg voelt om persoonlijke zaken met deze persoon te bespreken. U kunt ook een beroep doen op een tolk via de telefoon. Uw zorgverlener kan een tolk voor u aanvragen. |
Trefpunt AOVNaast de geldautomaat is het Trefpunt AOV. Dit is een elektronisch boekingssysteem, waarmee u als patiënt de terugrit naar uw woonadres in Amsterdam of omstreken kan regelen. |
Wifi: gratis internetIn het hele ziekenhuis kunt u gratis internet gebruiken via KPN Hotspots. Als u internet opstart, krijgt u na enkele seconden een inlogscherm van KPN te zien. Nadat u bent ingelogd, heeft u onbeperkt toegang tot het draadloos netwerk.
Vragen en/of problemen?
|
For translating the text, please follow the instructions below:
1. Select the text you want to translate.
2. Choose 'Vertalen'.
3. Select the preferred language.
4. You can now read and/or listen to the translated text (by Google).
Please note that the text has been translated using Google Translate translation software. The most accurate translation possible was generated; however, no automated translation is perfect, and automated translations are not a replacement for human translators. Translations are offered as a service to the users of this website. There is no guarantee that the translation will be accurate, reliable or correct. OLVG is in no way responsible for the actual translation. If you have any questions, you should always consult your doctor.