Meer informatie over MijnOLVG
In MijnOLVG kunt u uw persoonlijke gegevens van OLVG inzien en beheren. U kunt bijvoorbeeld uw afspraken bekijken, onderzoeksuitslagen inzien en korte vragen stellen.
Lees verder
In OLVG beantwoorden we dagelijks allerlei vragen van patiënten en bezoekers. Onderwerpen variëren van parkeren en bezoektijden tot het gebruik van MijnOLVG of het toestemming geven voor inzage in het dossier voor de huisarts.
Waar patiënten voorheen met hun vragen bij diverse balies verspreid over het ziekenhuis terechtkonden, zijn deze diensten vanaf maandag 26 oktober 2020 gebundeld op één plaats: het Patiënten Servicepunt. Dit punt bevindt zich direct bij binnenkomst in de centrale hal op de begane grond, zowel op locatie Oost als West.
Alle patiënten die een afspraak hebben melden zich voortaan aan bij dit Patiënten Servicepunt. Pas daarna gaan zij naar de polikliniek. Daar kunnen zij terecht voor hun afspraak en een antwoord op medisch-inhoudelijke vragen. Lees ook de veelgestelde vragen over het Patiënten Servicepunt en bekijk onderstaande video.
Maandag t/m vrijdag van 7.00 uur tot 23.00 uur
Zaterdag en zondag van 6.00 uur tot 23.00 uur
Maandag t/m vrijdag van 7.00 uur tot 20.30 uur
Zaterdag en zondag van 8.00 uur tot 20.30
Neem contact op met accountmanager 1e lijn Marieke Poel (m.poel@olvg.nl).