Uw dossier online inzien?
In MijnOLVG kunt u uw persoonlijke gegevens van OLVG inzien en beheren. U kunt bijvoorbeeld uw afspraken bekijken, onderzoeksuitslagen inzien en korte vragen stellen.
Lees verder
Fax: 020 894 23 44
Op OLVG, locatie West werken we met een routesysteem. Elke afdeling of polikliniek heeft een eigen routenummer. Vanaf de hoofdingang kunt u de juiste looproute volgen.
Met de auto is OLVG, locatie West goed bereikbaar vanaf de Ring A10 afslag Geuzenveld S105:
Vanuit de richting Zaandam
Vanuit richting Zaandam volgt u de ringweg A10 richting Den Haag tot aan de afslag Geuzenveld S105. Hier gaat u bij de eerste stoplichten rechtsaf en bij de volgende stoplichten linksaf. U kunt uw auto parkeren op het ziekenhuisterrein.
Vanuit de richting Den Haag
Vanuit richting Den Haag volgt u de ringweg A10 richting Zaandam tot aan de afslag Geuzenveld S105. Hier gaat u bij de stoplichten linksaf en bij de volgende stoplichten weer linksaf. U kunt uw auto parkeren op het ziekenhuisterrein.
Vanuit de richting Utrecht
Vanuit richting Utrecht volgt u de ringweg A10 richting Den Haag. Voorbij de RAI volgt u richting Zaandam tot aan de afslag Geuzenveld S105. Hier gaat u bij de stoplichten linksaf en bij de volgende stoplichten weer linksaf. U kunt uw auto parkeren op het ziekenhuisterrein.
Vanuit de richting Amersfoort
Vanuit richting Amersfoort volgt u de ringweg A10 richting Den Haag. Voorbij de RAI volgt u richting Zaandam tot aan de afslag Geuzenveld S105. Hier gaat u bij de stoplichten linksaf en bij de volgende stoplichten weer linksaf. U kunt uw auto parkeren op het ziekenhuisterrein.
Routeplanner
Als u liever zelf uw route plant, kunt u gebruik maken van de routeplanner
Deze is geschikt voor reizen per openbaar vervoer, auto.
De Sint Lucas Andreas Apotheek is de poliklinische apotheek op OLVG, locatie West. Hier kunt u 7 dagen per week, 24 uur per dag, geneesmiddelen ophalen.
Inschrijven is niet vereist. Als u voor het eerst komt zal er iets meer tijd voor de administratie nodig zijn dan bij volgende keren.
Heeft u een vraag of suggestie en weet u niet waar u terecht kunt? Neem dan contact op met het de receptie bij de hoofdingang. De medewerkers proberen uw vraag te beantwoorden, of verwijzen u door naar de juiste afdeling.
Heeft u een tip of verbetersuggestie? Dan horen wij dat graag. Mail uw suggestie door naar informatie@olvg.nl en wij sturen uw bericht door naar de verantwoordelijke persoon in de organisatie. Zo maken we samen de zorg elke dag beter.
Bent u ontevreden over uw behandeling, maar levert een gesprek met de betrokken arts of verpleegkundige niet voldoende op. Of vindt u het lastig om in een gesprek uw kritiek te uiten, zoek dan contact met onze klachtenfunctionaris. Samen bekijkt u dan de mogelijkheden om tot een goede behandeling van uw klacht te komen. Ook kunt u bij de klachtenfunctionaris terecht voor een advies over of hulp bij de aanpak van uw klacht. Hier vindt u meer informatie over het indienen van een klacht.