home

Ondersteuning bij digitale zorg : wij helpen u op weg

Steeds meer zorg gaat digitaal. Denk aan het maken van een afspraak, het bekijken van uw medisch dossier of het meten van uw gezondheid thuis. Kunt u hier wel wat hulp bij gebruiken? Wij helpen u graag.

DigiPunt (locatie Oost)

Bij het DigiPunt op locatie Oost (P1) krijgt u persoonlijk hulp in een rustige, huiselijke sfeer. Onze medewerkers staan op werkdagen van 8.00 tot 16.30 uur voor u klaar. U kunt gewoon langskomen, zonder afspraak.

U kunt bij het DigiPunt terecht voor hulp bij:

  • het aanmaken of gebruiken van MijnOLVG
  • het gebruik van thuismonitoringapps zoals Thuismeten en Sanacoach

Patiënten Servicepunt (locatie Oost en West)

Bij het Patiënten Servicepunt, kort gezegd PSP, kunt u terecht voor praktische, niet-medische zaken. Denk aan het aanmelden voor een afspraak of het wijzigen van uw gegevens. 

Bij het PSP op locatie West kunt u daarnaast terecht met vragen over MijnOLVG of het gebruik van digitale zorg. Dat kan ook op locatie Oost, bijvoorbeeld als het DigiPunt gesloten is.

U vindt het PSP op locatie Oost aan het begin van de centrale hal en op locatie West achteraan in de centrale hal. 

Openingstijden Patiënten Servicepunt (PSP)
Maandag t/m zondag van 7.00 uur tot 21.00 uur (telefonisch bereikbaar van 8.00 tot 16.15 uur).

Meer hulp bij digitale tools

  • Op onze website vindt u uitleg en tips over MijnOLVG
  • De Openbare Bibliotheek Amsterdam (OBA) biedt gratis hulp bij digitale vragen. U kunt daar oefenen of een cursus volgen. Meer informatie staat op de website van de OBA.