Het kan zijn dat u op deze website niet het antwoord kunt vinden op uw vraag of dat u een klacht heeft over het OLVG. Of misschien wilt u een suggestie aan ons doorgeven. Hier leest u welke mogelijkheden er zijn. En wat u kunt doen om ervoor te zorgen dat uw vraag, klacht of suggestie bij de juiste persoon terecht komt.

Klacht, locatie West (voorheen Sint Lucas Andreas Ziekenhuis)

Vragen?

Heeft u een vraag of suggestie en weet u niet waar u terecht kunt? Neem dan contact op met het de receptie bij de hoofdingang. De medewerkers proberen uw vraag te beantwoorden, of verwijzen u door naar de juiste afdeling. U kunt ook gebruik maken van ons digitale  formulier

Wat kan beter?

Heeft u een tip of verbetersuggestie? Dan horen wij dat graag. Mail uw suggestie door naar informatie@olvg.nl en wij sturen uw bericht door naar de verantwoordelijke persoon in de organisatie. Zo maken we samen de zorg elke dag beter.

Heeft u een compliment voor het OLVG?

Ook dat horen wij graag! U kunt uw bericht achterlaten op onze website

Heeft u een klacht?

Bent u ontevreden over uw behandeling, maar levert een gesprek met de betrokken arts of verpleegkundige niet voldoende op. Of vindt u het lastig om in een gesprek uw kritiek te uiten, zoek dan contact met onze klachtenfunctionaris. Samen bekijkt u dan de mogelijkheden om tot een goede behandeling van uw klacht te komen. Ook kunt u bij de klachtenfunctionaris terecht voor een advies over of hulp bij de aanpak van uw klacht.
Meer informatie over het indienen van een klacht