home

OLVG presenteert Patiënten Servicepunt

Vanaf vandaag hebben wij het welkomstproces bij OLVG verbeterd. Om patiënten nog beter en sneller te kunnen helpen kunnen zij terecht bij een Patiënten Servicepunt én is de werkwijze bij de poliklinieken veranderd.

In OLVG beantwoorden we dagelijks allerlei vragen van patiënten en bezoekers. Onderwerpen variëren van parkeren en bezoektijden tot het gebruik van MijnOLVG of het toestemming geven voor inzage in het dossier voor de huisarts.

Eén plek voor alle vragen van patiënten 

Waar patiënten voorheen met hun vragen bij diverse balies verspreid over het ziekenhuis terechtkonden, zijn deze diensten vanaf maandag 26 oktober 2020 gebundeld op één plaats: het Patiënten Servicepunt. Dit punt bevindt zich direct bij binnenkomst in de centrale hal op de begane grond, zowel op locatie Oost als West. 

Voor wie is het Patiënten Servicepunt?

Alle patiënten die een afspraak hebben melden zich voortaan aan bij dit Patiënten Servicepunt. Pas daarna gaan zij naar de polikliniek. Daar kunnen zij terecht voor hun afspraak en een antwoord op medisch-inhoudelijke vragen. Lees ook de veelgestelde vragen over het Patiënten Servicepunt en bekijk onderstaande video. 

Deze inhoud kan vanwege de huidige cookie-instellingen niet weergegeven worden.

Om deze inhoud te kunnen zien, verander je cookie-instellingen.

Openingstijden Patienten Servicepunt

OLVG Oost:

Maandag t/m vrijdag van 7.00 uur tot 23.00 uur
Zaterdag en zondag van 6.00 uur tot 23.00 uur

OLVG West: 

Maandag t/m vrijdag van 7.00 uur tot 20.30 uur
Zaterdag en zondag van 8.00 uur tot 20.30

Vragen of suggesties?

Neem contact op met accountmanager 1e lijn Marieke Poel (m.poel@olvg.nl).