Uw dossier online inzien?
In MijnOLVG kunt u uw persoonlijke gegevens van OLVG inzien en beheren. U kunt bijvoorbeeld uw afspraken bekijken, onderzoeksuitslagen inzien en korte vragen stellen.
Lees verder
Het komt voor dat huisartsen niet kunnen inloggen op ons zorgportaal nadat de UZI-pas is vervangen. U dient dan te controleren of het wel lukt de nieuwe UZI-pas te verifiëren op de website van Sectorale Berichten Voorziening in de Zorg (SBV-Z).
Ga hiervoor naar www.sbv-z.nl en kies in het menu ‘BSN verifiëren’. Indien dit niet lukt, kunt u het beste contact opnemen met de servicedesk van SBV-Z. Het contactformulier vindt u hier. Het SBV-Z kan u helpen met de technische instellingen op uw computer.
Mocht u geen problemen hebben met het verifiëren van de nieuwe UZI-pas op de website van SBV-Z, dan horen wij dat ook graag. Stuur daarvoor een e-mail naar accountmanager eerstelijn Marieke Poel, via m.poel@olvg.nl.