Overzicht verwijsnieuws
Uitgelicht | Woensdag 26 februari 2020

Inlogproblemen zorgportaal na vervanging UZI-pas

Het komt voor dat huisartsen niet kunnen inloggen op ons zorgportaal nadat de UZI-pas is vervangen. U dient dan te controleren of het wel lukt de nieuwe UZI-pas te verifiëren op de website van Sectorale Berichten Voorziening in de Zorg (SBV-Z).

BSN verifiëren

Ga hiervoor naar www.sbv-z.nl en kies in het menu ‘BSN verifiëren’. Indien dit niet lukt, kunt u het beste contact opnemen met de servicedesk van SBV-Z. Het contactformulier vindt u hier. Het SBV-Z kan u helpen met de technische instellingen op uw computer.

Mocht u geen problemen hebben met het verifiëren van de nieuwe UZI-pas op de website van SBV-Z, dan horen wij dat ook graag. Stuur daarvoor een e-mail naar accountmanager eerstelijn Marieke Poel, via m.poel@olvg.nl.